مطالب مرتبط:
ارسال 1500 اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی/برگزاری محافل شعرخوانی در عراق، ترکیه و افغانستان
نماینده منتخب جیرفت: کلید توسعه جنوب کرمان وحدت و همدلی است
برگزاری جشنواره های متنوع در بوستان لاله تا پایان ماه رمضان
برگزاری دهمین دوره جشنواره سبزه آرایی، سفره هفت سین و پخت شیرینی و کلوچه محلی در ملایر
برگزاری دومین جشنواره بهار در بهار در قزوین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1403 ساعت 11:502024-03-27سياسي

برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری جشنواره روستا و عشایر  پایان ماه مبارک رمضان در منطقه رمون از توابع شهرستان جیرفت خبر داد که با همکاری امور عشایری برگزار خواهد  شد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری جشنواره روستا و عشایر  پایان ماه مبارک رمضان در منطقه رمون از توابع شهرستان جیرفت خبر داد که با همکاری امور عشایری برگزار خواهد  شد.

  حجت الاسلام سیداحمد حسینی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تاثیرگذاری جامعه عشایری در سبد غذایی خانوارها و بازار تولید، فراهم کردن زمینه های برگزاری جشنواره ها را فرصتی مناسب برای معرفی هر چه بیشتر تولیدات و دستاوردهای این قشر دانست و افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده جشنواره عشایر و روستا پایان ماه مبارک رمضان در دهستان رمون برگزار خواهد شد .

وی از برگزاری جشنواره آواها و نغمه های محلی عشایر جنوب کرمان را از جمله برنامه های جانبی جشنواره عشایر و روستا خبر داد که بصورت همزمان در دستور کار قرار دارند و اظهار کرد: جنوب استان کرمان دارای فرهنگ، آداب و رسوم و هنر منحصر به فرد است که جامعه عشایری و روستایی به عنوان پرچم داران خرده فرهنگ ها باید بیش از این در زنده نگه داشتن این مهم مورد حمایت قرار بگیرند تا به فراموشی سپرده نشوند.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - برگزار - جشنواره - ماه مبارک رمضان - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - برگزاری
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 

برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک